W przypadku drukarek podłączonych do sieci, gdy chmura wykryje, że wersja oprogramowania sprzętowego drukarki nie jest najnowsza, wyśle do urządzenia powiadomienie o aktualizacji. Gdy użytkownik zdecyduje się na aktualizację, drukarka pobierze oprogramowanie z chmury. Następnie płyta główna drukarki sprawdzi model każdej kluczowej płytki, a następnie prześle i odbierze dane, aby mieć pewność, że aktualizacja przebiegnie bezproblemowo.
Typowe przyczyny niepowodzenia aktualizacji oprogramowania sprzętowego obejmują:
1. Nieprawidłowość aktualizacji po wymianie płyty TH.
Jeśli wymieniłeś kartę TH przed aktualizacją, przyczyną może być niezgodność sprzętowa karty TH z wersją oprogramowania sprzętowego. Proszę o stworzenie zgłoszenia technicznego i przesłanie logu.
2. Odłącz i podłącz kabel USB-C pomiędzy płytą TH a płytą główną i spróbuj ponownie.
3. Sprawdź i wyeliminuj nieprawidłowości w sieci.
Odniesienie: HMS_0500-0200-0002-0008 Time synchronization failed
4. Sprawdź miejsce na karcie SD. Jeśli nie ma wystarczającej ilości miejsca, sformatuj kartę SD i spróbuj ponownie.
5. Jeśli powyższe kroki nie rozwiążą problemu, może to oznaczać awarię sprzętową płytki lub kabla połączeniowego. Prosimy o stworzenie zgłoszenia technicznego i przesłanie logu.
Polskie tłumaczenie Bambu Lab wiki jest dostarczane przez get3D.pl za wiedzą i zgodą Bambu Lab i jest oparte na oryginalnej stronie Bambu Lab Wiki. Dokładamy wszelkich starań aby zapewnić aktualność zawartych tutaj informacji, jeśli jednak będziesz miał jakiekolwiek wątpliwości, sprawdź oryginalną stronę.