W przypadku drukarek podłączonych do sieci, gdy chmura wykryje, że wersja oprogramowania sprzętowego drukarki nie jest najnowsza, wyśle do urządzenia powiadomienie o aktualizacji. Gdy użytkownik zdecyduje się na aktualizację, drukarka pobierze oprogramowanie z chmury. Następnie płyta główna drukarki sprawdzi model każdej kluczowej płytki, a następnie prześle i odbierze dane, aby mieć pewność, że aktualizacja przebiegnie bezproblemowo.
Typowe przyczyny niepowodzenia aktualizacji oprogramowania sprzętowego obejmują:
Użytkownicy mogą w razie potrzeby dostosować kolejność poszczególnych działań.
1. Ograniczenie wersji oprogramowania sprzętowego
Jeśli bieżąca wersja oprogramowania sprzętowego jest zbyt niska, bezpośrednia aktualizacja do najnowszej wersji oprogramowania sprzętowego może spowodować błędy, takie jak (1.0.0 do 1.6.1). Prosimy o kontakt z działem posprzedażowym.
2. Sprawdź i wyeliminuj anomalie sieciowe.
Przeczytaj: HMS_0500-0200-0002-0008 Time synchronization failed
3. Sprawdź miejsce na karcie MicroSD. Jeśli ilość miejsca jest niewystarczająca, sformatuj kartę MicroSD i spróbuj ponownie.
4. Odłącz i podłącz kabel USB-C między płytą TH a płytą AP oraz kabel połączeniowy między AMS a drukarką i spróbuj ponownie.
5. Najpierw spróbuj odłączyć AMS, aby zaktualizować drukarkę, a następnie podłącz AMS, aby dokonać aktualizacji
6. Jeśli powyższe kroki nie rozwiążą problemu, może to oznaczać awarię sprzętową płytki drukowanej lub kabla połączeniowego. Prosimy o stworzenie zgłoszenia technicznego i przesłanie logu.
Polskie tłumaczenie Bambu Lab wiki jest dostarczane przez get3D.pl za wiedzą i zgodą Bambu Lab i jest oparte na oryginalnej stronie Bambu Lab Wiki. Dokładamy wszelkich starań aby zapewnić aktualność zawartych tutaj informacji, jeśli jednak będziesz miał jakiekolwiek wątpliwości, sprawdź oryginalną stronę.