Malowanie podpór to funkcja, która pozwala użytkownikom malować na modelu w scenie 3D. Pomalowane obszary są oznaczone jako obszary „wymuszające” lub „blokujące”, co oznacza, że tworzenie podpór jest tam wymuszana lub blokowana.
Malowanie podpór to narzędzie znajdujące się na górnym pasku narzędzi. Będzie aktywne, jeśli wybrany zostanie obiekt. Możesz kliknąć jego ikonę, aby przejść do trybu edycji i wyświetlić panel ustawień.
W trybie edycji można malować tylko wybrany obiekt, więc wszystkie pozostałe obiekty zostaną ukryte. Obiekt jest przedstawiany w kolorze szarym, aby zapewnić wystarczający kontrast po malowaniu. Ręcznie malowane obszary podpór zostaną pokazane na zielono.
Oprócz tego, jeśli wybrany zostanie typ automatycznego wsparcia, taki jak “normal(auto)”, obszary w zakresie progu wsparcia kąta zostaną podświetlone innym kolorem. Jeśli wybierzesz typ automatycznego wsparcia i ręcznie pomalujesz obszary wsparcia, dla kwalifikujących się obszarów zostaną wygenerowane zarówno podpory automatyczne, jak i ręczne.
Obszary malowania podpór automatycznych i ręcznych
Tworzenie podpór automatycznych i ręcznych
Polskie tłumaczenie Bambu Lab wiki jest dostarczane przez get3D.pl. za wiedzą i zgodą Bambu Lab i jest oparte na oryginalnej stronie Bambu Lab Wiki. Dokładamy wszelkich starań aby zapewnić aktualność zawartych tutaj informacji, jeśli jednak będziesz miał jakiekolwiek wątpliwości, sprawdź oryginalną stronę.