W przypadku drukarek podłączonych do sieci, gdy chmura wykryje, że wersja oprogramowania sprzętowego drukarki nie jest najnowsza, wyśle do urządzenia powiadomienie o aktualizacji. Gdy użytkownik zdecyduje się na aktualizację, drukarka pobierze oprogramowanie z chmury. Następnie płyta główna drukarki sprawdzi model każdej kluczowej płytki, a następnie prześle i odbierze dane, aby mieć pewność, że aktualizacja przebiegnie bezproblemowo.
Proces aktualizacji nie może dotrzeć do 100%, np: zostaje przerwany przy 0%, 34%, 97%.
Typowe przyczyny niepowodzenia aktualizacji oprogramowania sprzętowego obejmują:
Użytkownicy mogą w razie potrzeby dostosować kolejność poszczególnych działań.
1. Sprawdź i wyeliminuj anomalie sieciowe.
Przeczytaj: HMS_0500-0200-0002-0008 Time synchronization failed
2. Sprawdź miejsce na karcie MicroSD. Jeśli ilość miejsca jest niewystarczająca, sformatuj kartę MicroSD i spróbuj ponownie.
3. Odłącz i podłącz kabel USB-C między płytą TH a płytą AP oraz kabel połączeniowy między AMS a drukarką i spróbuj ponownie.
4. Najpierw spróbuj odłączyć AMS, aby zaktualizować drukarkę, a następnie podłącz AMS, aby dokonać aktualizacji
5. Jeśli powyższe kroki nie rozwiążą problemu, może to oznaczać awarię sprzętową płytki drukowanej lub kabla połączeniowego. Prosimy o stworzenie zgłoszenia technicznego i przesłanie logu.