Bambu Lab stara się zapewnić najlepszą obsługę klienta. Stale doskonalimy nasze procesy i zapewniamy naszym klientom niezmiennie szybką obsługę.
W przypadku napotkania problemów z drukarką zalecamy najpierw przejrzenie oficjalnej Wiki w celu znalezienia rozwiązań. Jeśli nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje problemy, rozważ utworzenie zgłoszenia do pomocy technicznej w celu przesłania dziennika drukowania. Profesjonalny personel obsługi posprzedażowej pomoże Ci przeanalizować problemy oraz przedstawi rozwiązania i sugestie.
W tym artykule opisano sposób tworzenia zgłoszeń do pomocy technicznej i przesyłania dzienników drukarki dla wszystkich modeli, a także problemy i rozwiązania, które możesz napotkać podczas przesyłania dzienników.
Zapytania ogólne dotyczą następujących kwestii:
Kliknij tutaj, aby otworzyć zgłoszenie dotyczące Zapytań ogólnych: Zapytania ogólne
Zgłoszenie techniczne dotyczy następujących rodzajów pytań:
Wypełniając wszystkie wymagane pola na stronie pomocy technicznej, podaj jak najwięcej informacji, takich jak załączenie dzienników drukarki, prawidłowy wybór typu problemu, dostarczenie zdjęć i filmów oraz szczegółowe informacje na temat napotkanego problemu, które pozwoli nam zapewnić szybkie i dokładne rozwiązanie Twojego zapytania.
Zalecamy również przeczytanie porad i wskazówek dotyczących klasyfikacji problemu aby uzyskać informacje na temat sprzętu i sposobu otwierania zgłoszeń pomocy technicznej we właściwym miejscu.
Dostępne są 3 sposoby tworzenia nowych zgłoszeń do pomocy technicznej:
Bez karty SD seria X1 może przechowywać dzienniki z około tygodnia
Krok 1: Zapoznaj się z tym artykułem, i wyeksportuj pliki dziennika na kartę SD.
Krok 2: Otwórz stronę Zgłoszeń, i kliknij + New Ticket w prawym górnym rogu.
Krok 3: Zgodnie z instrukcjami interfejsu podaj odpowiednie informacje i prześlij odpowiednie zdjęcia, filmy oraz dziennik wydruku wyeksportowany w kroku 1.
Zaleca się najpierw zwrócić się do Tech AI w celu uzyskania natychmiastowej pomocy. Kliknij link: Tech AI.
Kliknij na przycisk Tech AI w prawym górnym rogu i wybierz swój model aby rozpocząć rozmowę.
Krok 1: Otwórz Bambu Handy.
Krok 2: Kliknij Support Center > Add a ticket, a następnie wybierz rodzaj problemu.
Krok 3: informacje dotyczące zgłoszenia do pomocy technicznej i kliknij Submit.
Kliknij strzałkę w prawo, aby rozwinąć listę i wybrać numer seryjny bez konieczności ręcznego wypełniania go.
Podczas dodawania dzienników upewnij się, że drukarka jest w trybie online i jest bezczynna podczas przesyłania dzienników, w przeciwnym razie przesyłanie nie powiedzie się.
Spróbuj dostarczyć odpowiednie zdjęcia lub filmy w momencie wystąpienia problemu, co pomoże nam lepiej przeanalizować i rozwiązać problem.
Uwaga: Zaleca się najpierw poprosić Tech AI o natychmiastową pomoc.
Przejdź do strony Me i kliknij Support Center > Ask me anything > Self Service, a następnie możesz poprosić Tech AI o pomoc.
Po zakończeniu lub niepowodzeniu drukowania kliknij Official Help w wyskakującym oknie na ekranie, wyświetli się kod QR. Po zeskanowaniu kodu za pomocą Bambu Handy kliknij Manual processing, aby dodać zgłoszenie i automatycznie uzupełnij numer seryjny oraz ramy czasowe przesyłania logów, a następnie kliknij Submit po uzupełnieniu pozostałych informacji.
W przypadku wystąpienia problemu prosimy o przesłanie odpowiednich zdjęć lub filmów, co pomoże nam lepiej przeanalizować i rozwiązać problem.
Dostępne są dwa sposoby stworzenia zgłoszenia:
Krok 1: Zapoznaj się z tym artykułem, i wyeksportuj pliki dziennika na kartę SD.
Krok 2: Otwórz stronę Zgłoszeń, i kliknij + New Ticket w prawym górnym rogu.
Krok 3: Zgodnie z instrukcjami interfejsu podaj odpowiednie informacje i prześlij odpowiednie zdjęcia, filmy oraz dziennik wydruku wyeksportowany w kroku 1.
Zaleca się najpierw zwrócić się do Tech AI w celu uzyskania natychmiastowej pomocy. Kliknij link: Tech AI.
Kliknij na przycisk Tech AI w prawym górnym rogu i wybierz swój model aby rozpocząć rozmowę.
Krok 1: Otwórz Bambu Handy.
Krok 2: Kliknij Support Center > Add a ticket, a następnie wybierz rodzaj problemu.
Krok 3: informacje dotyczące zgłoszenia do pomocy technicznej i kliknij Submit.
Kliknij strzałkę w prawo, aby rozwinąć listę i wybrać numer seryjny bez konieczności ręcznego wypełniania go.
Podczas dodawania dzienników upewnij się, że drukarka jest w trybie online i jest bezczynna podczas przesyłania dzienników, w przeciwnym razie przesyłanie nie powiedzie się.
Spróbuj dostarczyć odpowiednie zdjęcia lub filmy w momencie wystąpienia problemu, co pomoże nam lepiej przeanalizować i rozwiązać problem.
Uwaga: Zaleca się najpierw poprosić Tech AI o natychmiastową pomoc.
Przejdź do strony Me i kliknij Support Center > Ask me anything > Self Service, a następnie możesz poprosić Tech AI o pomoc.
Dzienniki drukarki rejestrują nieprawidłowe informacje podczas procesu obsługi drukarki. Analiza tych dzienników pomaga zespołowi pomocy technicznej szybko identyfikować problemy i zapewniać rozwiązania. Dołączenie plików dziennika do przesłania zgłoszenia technicznego poprawia efektywność rozwiązywania problemów, oszczędza czas i zmniejsza potrzebę ponownej komunikacji.
Jeśli wystąpi problem z drukarką, możesz za pomocą telefonu nagrać film opisujący problem. W zależności od rodzaju problemu oferujemy następujące sugestie:
Jeśli napotykasz sporadyczny problem, zalecamy sprawdzenie, czy na karcie microSD nie ma nagrania poklatkowego. Może to pomóc w zdiagnozowaniu problemu.
Oprócz przesyłania dzienników za pośrednictwem chmury, gdy drukarka jest podłączona do Internetu, możesz także przesyłać pliki dzienników bezpośrednio z karty microSD za pośrednictwem witryny internetowej.
Włóż kartę microSD do drukarki X1.
Na stronie ustawień na ekranie wybierz opcję Export Log to MicroSD Card, aby zapisać pliki dziennika na karcie microSD.
Wyjmij kartę microSD z drukarki i włóż ją do komputera. Prześlij pliki dziennika z karty microSD za pośrednictwem witryny internetowej.
Zajrzyj do: Eksportuj pliki dziennika serii X1 na kartę micro SD
Ponieważ dzienniki są automatycznie zapisywane na karcie microSD, nie ma potrzeby ich eksportowania. Po prostu prześlij pliki dziennika z karty microSD bezpośrednio przez stronę internetową.
Jeśli Twojego problemu nie ma na liście opcji, możesz wybrać opcję Other, aby zgłosić problem.
W takim przypadku nie będziemy nalegać na przesyłanie zdjęć, filmów czy dzienników drukarki, jednak może to mieć wpływ na naszą diagnozę problemu. Zalecamy, aby podczas tworzenia zgłoszenia pomocy technicznej wybrać najdokładniejszy problem.
Jeśli dalszy personel pomocy technicznej zaleci nagranie filmu lub przesłanie dziennika, prosimy o przesłanie go zgodnie z żądaniem. Informacje te są dla nas ważne w celu diagnozowania i rozwiązywania problemów.
Rozumiemy, że podanie tych informacji może czasami być niewygodne, ale wierzymy, że dzięki Twojej współpracy możemy skuteczniej rozwiązać Twój problem. Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności podczas przekazywania żądanych informacji, daj nam znać, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.
Polskie tłumaczenie Bambu Lab wiki jest dostarczane przez get3D.pl za wiedzą i zgodą Bambu Lab i jest oparte na oryginalnej stronie Bambu Lab Wiki. Dokładamy wszelkich starań aby zapewnić aktualność zawartych tutaj informacji, jeśli jednak będziesz miał jakiekolwiek wątpliwości, sprawdź oryginalną stronę.